اهمیت وجود مدار Surge Protector در درایور ال ای دی (LED Driver)
۱۳۹۹/۰۹/۲۶
اهمیت وجود مدار Surge Protector در درایور ال ای دی (LED Driver)
۱۳۹۹/۰۹/۲۶

اهمیت فیلتر ورودی در درایور ال ای دی (LED Driver):

***فتکام تولید کننده درایور ال ای دی (LED Driver)***

یکی از مشکلاتی که درایورهای ال ای دی (LED Driver) در محیط های صنعتی با آن روبرو هستند، عملکرد نادرست درایورهای ال ای دی (LED Driver) تولید شده در محیط های با تداخل های امواج الکترومغناطیسی می باشد. با کارکرد انواع موتورها و تجهیزات با توان و ولتاژ کار بالا در محیط های صنعتی، امواج الکترومغناطیسی تولید می شوند که سبب عملکرد نادرست درایورهای ال ای دی (LED Driver) می گردند و این امر موجب کاهش شدید عمر چراغ روشنایی ال ای دی (LED) می شود.

فیلترهای ورودی یا نویز فیلتر ها می‌توانند برای حذف تداخل الکترومغناطیسی که توسط دستگاه یا تجهیزات دیگر ایجاد شده اند مورد استفاده قرار گیرند. عملکرد فیلترهای ورودی در درایور ال ای دی (LED Driver) به این صورت می باشد که نویز الکترونیکی فرکانس بالا را کاهش می دهند. یکی از ملموس ترین مواردی که حذف فیلتر ورودی درایور ال ای دی (LED Driver) باعث خواهد شد، ایجاد پارازیت بر روی سیستم های کامپیوتری، خطوط انتقال شبکه اینترنت و سیستم های صوتی و رادیوها می باشد.

متاسفانه بسیاری از تولید کنندگان درایورهای ال ای دی (LED Driver) به منظور کاهش هزینه های محصول نهایی اقدام به حذف فیلتر ورودی درایور ال ای دی (LED Driver) می نمایند.

FETCOM
FETCOM
شرکت مهندسی فتکام، تولید کننده تخصصی انواع منابع تغذیه سوئیچینگ و درایور LED